Diskuse
Žáci jsou prý jen roboti
Děkujeme za pochopení.
R39o73s41t70i32s39l50a48v 62C34a30h87a
Ale pravda je, ze ten system proste nefunguje. Nevim proc, ale vystup ze vzelavaciho procesu je rok od roku horsi.
J25a97n39a 82M88a92j53o11v86á
Jestli ono to nebude tou liberalizací...??
D81a13n50a 36S40m80é74k90a29l11o40v34á
Jen si tak říkám, jak asi vypadaly školy v dobách začátku technické revoluce a největších objevů. Z dějin to vypadá, že ty "robotizovaly" ještě víc, používaly tělesné tresty, stavěly na drilu a učení nazpaměť - a kupodivu z nich vycházeli sebevědomí, přemýšlející jedinci, schopní měnit svět.
Když si ale čtu podobné výroky "expertů", napadá mě, jestli někde v tom historickém pojetí není chyba? Nebo že by byla chyba v našem současném negativním vnímání tradiční výuky, když dnešní motivované, rozvíjené (často spíše rozjívené, ale to berte jen jako poznámku autora) a plnohodnotně vedené děti jaksi nejsou schopny pomalu ani přežít běžný den...
F76r47a21n30t59i82š18e69k 42K84š76í27r
Brett Veinotte tvrdí: V roce 2005 jsem začal zkoumat tzv. „selhání“ státního školského systému, jak a proč „selhává“, a následné dalekosáhlé důsledky. Jakmile jsem pochopil historii a záměry státního školství, uvědomil jsem si, že je to selhání jen pro ty, kteří si myslí, že jeho účelem je osvícení. Když ale pochopíme, že mezi těmito záměry bylo formování, hendikepující indoktrinace a kontrola, musíme uznat jeho úspěch.
Více zde:
http://www.mises.cz/clanky/rozhovor-brett-veinotte-o-hruzach-statniho-skolstvi--1516.aspx
R47a43d55k82a 29K61i18e81l32b80e57r69g90e43r91o58v75á
Nevisím panu Feřtekovi na rtech zcela, ale je pravda, že umí věci nepříjemné pojmenovat. Státní maturita - jedno velké Letadlo , která vzdělání polozastřešuje, nutí všechny k robotizaci...ono je třeba pochopit, jak se český učitel přizpůsobuje tomu byznys světu vůbec .... splníme každou kravinu shora, naprosto nekriticky přijmem každou čárku, projekt -to slovo uplně nesnáším... a tím dovolujeme vzniku a udržení nových míst na školských úřadech a ministerstvu .... jim o prachy a teplo bez kreditu, nám a škole o pseudovýsledky...zaškrtni, odpověz A , B....škola má body , že splnila (panebože Klokani a Pythagoriády ....proč?)... Nejsme my státní o nic lepší ....než školní podnikání.soukromé...kritické myšlení neučíme. Dialog a snížení nafrněnosti některých z nás vůči dětem... tak to je.
R57o43s32t89i62s47l60a27v 62C38a19h44a
Klokani a Pythagoriady.... vite proc? Protoze aspon neco dokaze najit mezi detmi ty, ktere se nenauci jen algoritmus jak spocitat neco, ale nauci se myslet....
J53a95r36d32a 87C96h34o91v70a66n91e57c
Tomáš Feřtek je nevzdělaný a místo aby vinu za to přičetl sobě, přičítá ji školství.
R12o95s88t51i39s25l90a59v 93C84a51h54a
Fertek ma 6 semestru pajdaku, takze je na tom podobne, jako rada ucitelu.
- Počet článků 289
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 888x