Děkujeme za pochopení.
V81e15r34o43n25i93k14a 30V10a48l19í47k88o15v11á 78Š15u52b74o49v52á
Nečeká - už tam jsme
M92i51r70e18k 86P50i54n36k80a49s
Myslím, že zrovna jmenované osoby by mohli deváťáci znát nebo si je aspoň intuitivně odvodit. Samozřejmě ne všichni, proto existují klasifikační stupnice.
Chtěl jsem si nějaké testy najít, ale není to tak jednoduché. Žádá se přístupové heslo. Pokud existuje nějaký veřejně přístupný soubor, můžete dát, prosím, jeho internetovou adresu ?
P70a19v96e39l 69V16e81r63n31e11r
Kdyz on clovek ma obcas pocit, ze jdeme z extremu do extremu. Jednou je to ciste biflovani, podruhe hrani na dedukci. Vsichni tak nejak vime, ze cesta vede nekudy stredem, ale clovek je liny a pokud se mu upusti na strane biflovani, tak se na to vykasle a dedukci to nezachrani (kdyz neni z ceho vychazet, plodi se jen nesmysly - resp. ze spatnych premis se ke kvalitnimu vysledku nedostaneme). Proto si myslim, ze musi byt dohled ze inspekce, na druhe strane by mela byt zpetna vazba od ucitelu. Precejen, vzdelany narod by mel byt cilem nas vsech. Tedy krom politiku, ti chteji poslusne ovce. A protoze to politici ridi, tak je situace takova, jaka je.
E44v42a 83S95v61o85b36o21d38o70v47á
Upřímně, návrat ke znalostem bych přivítala: poněkud mi vadí, když gymnazisté v prvním ročníku nepoznají přívlastek nebo netuší, že existují jmenné tvary adjektiv.
M40i88r63e63k 34P37i52n59k92a28s
Tak zrovna bazírování na přívlastcích, doplňcích a příslovečných určeních ve větných rozborech považuji za nejzbytečnější látku celé ZŠ. A to jsme vycházeli z 8. třídy. Nevím, co ještě mohli učit z češtiny deváťáky.
- Počet článků 289
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 888x