Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Kvantita jednoznačně převyšuje kvalitu, někdy může i připomínat paměťové závody...

0 0
možnosti
Foto

Autore, rizika (i nevýhody) plošného testování sice známe a víme, že výsledky ovlivňuje i celá řada dalších okolností, ale navrhněte tedy nějakou jinou, nejlépe rychlejší a levnější metodu, jak se dopátrat výsledného efektu výuky!

Souhlasím s vámi, že předčasná selekce dětí na "studijní a ostatní" není dobrá. Ale jak jinak chcete kvantifikovat, co ještě je v normě a co je již naprosto nedostatečné?

1 0
možnosti

J17i39ř31í 11Š84í87r

26. 1. 2018 0:12

Kdo umí, umí, kdo neumí učí......Vy sám byste měl vědět, které školství bylo lepší - před zamrzlou revolucí, nebo po ní???? Jsem z před zamrzlé a jsem schopen znalostmi strčit do kapsy většinu dnešních VYSOKOškoláků....Myslím v obecné rovině. A děti se nejsou schopni naučit násobilku(včetně mých), hodiny,ATD...V tomhle případě mě nějaké organizace nezajímají, zajímá mne výsledek mých dětí....Ale to ten kdo učí není schopen pochopit.....Jak to bylo dříve.

1 0
možnosti
JW

Unie CZESHA se usnesla, že považuje kariérní řád za zbytečný. Přesto ho její předseda prosazoval... Opravdu demokratická organizace, už dvě asociace vystoupily...

0 0
možnosti
MB

Deadline, možná deadlajna, nikoliv to, co jste napsal! Takže asi to má smysl občas něco nadrtit!

1 0
možnosti
  • Počet článků 289
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Píšu jen tak, pro radost. Ne vždy z radosti.

Seznam rubrik