Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J80a41n 49R55á34ž

17. 1. 2020 14:00

K tomu, co je v článku velmi obecně:

Na You Tube jsem našel záznam rozhovoru polského vládního politika s "angažovanou" novinářkou. Celý rozhovor byl jedním opakovaným útokem novinářky na názory toho politika na sexuální menšiny, genderovou problematiku, imigraci i ekologii.

Obsah odpovědí byl takový: Jsem konzervativní člověk, který respektuje menšiny, ale mojí politickou prioritou je ochrana práv většiny. Emigrace: Polsko přijalo 2,5 milionů ukrajinských a ruských přistěhovalců a nemá s nimi problém, protože všichni musí pracovat a dodržovat polské zákony. Nelegální imigranty z Afriky, Asie nebo z Arabského poloostrova přijímat nebudeme a nikdo z Bruselu nás k tomu nedonutí,protože díky naší politice vůči nelegální imigraci je Polsko bezpečná země, kde se ženy nemusí bát jít po ulici a neměli jsme u nás dosud žádný teroristický útok spáchaný imigrantem. K rovnosti pohlaví: Řekl jsem, že jsem konzervativní člověk a proto vyznávám stejná práva ženám i mužům a jsem proti jakémukoliv zvýhodňování kteréhokoliv pohlaví na úkor druhého.

Co se týká ochrany přírody, tak i ta je mojím zájmem, ale odmítám hysterii, která kolem toho teď v Evropě vznikla a bude mít neblahé důsledky na hospodářskou prosperitu celé Evropy a jejího postavení v globální ekonomice, což se projeví snížením životní úrovně našich dětí.

Otázkou tak pro mne je, proč nemáme u nás takto jasně se vyjadřující politiky také ve vládních stranách?

11 0
možnosti

To bude asi Dominik Tarczyński, ten převálcuje každého slunečného pomatence. Na youtube mnoho videí s CZ titulky

0 0
možnosti

Divím se jedné věci,že naši politici jim pořád sypou jak hloupý Honzové.Místo toho aby je utnuly,tak se k tomu staví tak lačně,že je to až zarážející.Ty peníze,které tam nasypou pak musejí někde chybět,že.Však oni to daňový poplatníci zaplatí,že.Tak to je opravdu tatarské hospodaření.A já se ptám,co z toho máme a co z toho mají politici.

13 0
možnosti

Ono se totiž jedná o výpalné. My vysolíme peníze a vy nám na chvíli dáte klid.

9 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS