Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste taky učitel na baterky. Už jsem Vás nechtěl číst, protože ani neodpovídáte na konkrétní dotazy. No, přeci jenom lid prostý pořád zkouší vidět v učiteli autoritu, tak to zkouším i já s Vašimi články. Z toho článku jste jako interpret udělal pěkný guláš. Co takhle aspoň napsat, že ing. Radko Sáblík je ředitelem Smíchovské střední průmyslové školy a vyučující technických předmětů. A ještě lépe - dát odkaz na zmíněný článek, odzdrojovat, jak se říká.Bída, bída, máte u mne trvale nedostatečnou.

0 2
možnosti

Já dám radši ten odkaz sám https://www.flowee.cz/ditevsiti/vzdelani/7527-znamkovani-je-kontraproduktivni-rika-spoluautor-nove-vzdelavaci-strategie

Pokud jsem to pochopil, citujete odpovědi R. Sáblíka. Novinářka Hermochová klade jen krátké otázky. Neměl byste už radši jít do důchodu ?

0 1
možnosti
  • Počet článků 289
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Píšu jen tak, pro radost. Ne vždy z radosti.

Seznam rubrik