Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Myslím, že zrovna jmenované osoby by mohli deváťáci znát nebo si je aspoň intuitivně odvodit. Samozřejmě ne všichni, proto existují klasifikační stupnice.

Chtěl jsem si nějaké testy najít, ale není to tak jednoduché. Žádá se přístupové heslo. Pokud existuje nějaký veřejně přístupný soubor, můžete dát, prosím, jeho internetovou adresu ?

0 0
možnosti
PV

Kdyz on clovek ma obcas pocit, ze jdeme z extremu do extremu. Jednou je to ciste biflovani, podruhe hrani na dedukci. Vsichni tak nejak vime, ze cesta vede nekudy stredem, ale clovek je liny a pokud se mu upusti na strane biflovani, tak se na to vykasle a dedukci to nezachrani (kdyz neni z ceho vychazet, plodi se jen nesmysly - resp. ze spatnych premis se ke kvalitnimu vysledku nedostaneme). Proto si myslim, ze musi byt dohled ze inspekce, na druhe strane by mela byt zpetna vazba od ucitelu. Precejen, vzdelany narod by mel byt cilem nas vsech. Tedy krom politiku, ti chteji poslusne ovce. A protoze to politici ridi, tak je situace takova, jaka je.

0 0
možnosti
ES

Upřímně, návrat ke znalostem bych přivítala: poněkud mi vadí, když gymnazisté v prvním ročníku nepoznají přívlastek nebo netuší, že existují jmenné tvary adjektiv.

0 1
možnosti
MP

Tak zrovna bazírování na přívlastcích, doplňcích a příslovečných určeních ve větných rozborech považuji za nejzbytečnější látku celé ZŠ. A to jsme vycházeli z 8. třídy. Nevím, co ještě mohli učit z češtiny deváťáky.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS