Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Realita je ovšem složitější a pestřejší, než si to představují odborníci. Na příklad Václav Havel: vždyť žádnou vš nevystudoval a byl lídr revoluce. USA: drahé, neuvěřitelné drahé privátní školy, ale co dělají Američani? Žijí filosofií, že jsou nejlepší národ světa a mají tak trošku právo se všude, kde chtějí vnutit nebo zaútočit. Ovšem dovedla je k tomu 2.světová válka, kdy utrpěli šok z napadení Japonci...kterým se do té doby jen posmívali, že jsou to směšní trpaslíci. Čili vzdělání něco zajistí, ale určitě nezaručí ani moudrost ani etiku nebo aspoň ne většinově.

1 2
možnosti
TT

Na - příklad Velký Humanista byl dvojitý agent. Dál už jsem nečetl. :-P

0 0
možnosti
JR

J42a84n 95R61á62ž

11. 1. 2020 15:36

Nedávno jsem trpělivě dlouho naslouchal vyprávění ředitelky školy z malého města z "problémového regionu" Byla toho plná a zacházela i do detailů původu problémů provázejících dnes školství , které si laik vůbec nedokáže představit. Pro mne z toho zůstal pocit, že je to s naším školstvim daleko horší, než bych si jako jen běžný pozorovatel úpadku české vzdělanosti dovolil představit.

Názor pedagoga z praxe, když říká "Základní školství je dnes nastaveno tak, že z inteligenčně nadprůměrných systémově tvoří znalostně průměrné, z jinak průměrných žáků vytváří nevzdělance a z toho zbytku v normálním životě nepoužitelné jedince, kteří školu musí ukončit bez nedostatečných, i když mají 50 neomluvených hodin za pololetí ", hovoří dost výmluvně.

7 0
možnosti
VB

"O výuce češtiny, maturitě a o slohovkách mluví nejvíc matematici."

Spíš bych řekl, že tělocvikáři. A k povinné maturitě z matematiky se vyjadřují všichni. A když tak matikáři a ne matematici.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS